Indoor Cycling

OPIS ZAJĘĆ

IC to intensywny trening cardio, któremu towarzyszy ekspresowe spalanie tkanki tłuszczowej. Motywacji w walce o zgrabną sylwetkę dodaje rytmiczna muzyka i mobilizujące oko instruktora. Zajęcia przeznaczone są dla każdego, bez względu na wiek, płeć czy predyspozycje ruchowe. Co ważne, taki trening nie obciąża stawów i więzadeł. Mogą go więc uprawiać również osoby ze znaczną otyłością. Systematyczne treningi prowadzą do ujędrnienia skóry i znacznego zmniejszenia tkanki tłuszczowej. Podczas godzinnych zajęć możesz spalić nawet 1000 kcal.

DLA KOGO?

Dla wszystkich

Intensywność zajęć dostosowana jest do każdej grupy:

  • INTRO START – zajęcia o niższej intensywności, dla osób początkujących, , którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z Indoor Cycling, .
  • START – zajęcia średniozaawansowane o nieco wyższej intensywności niż zajęcia Intro.
  • ENERGY – zajęcia o wysokiej intensywności , przeznaczone dla osób o bardzo dobrej kondycji siłowo- wytrzymałościowej.
  • ETAP GÓRSKI – Zajęcia w jak największej mierze przypominające jazdę po górach. W tym przypadku najważniejsze nie jest tempo ale obciążenie. Głównym celem jest zwiększenie siły mięśni oraz wzmocnienie układu sercowo-naczyniowego.
  • SPRINT TRENING – Trening, który znacznie podnosi wydolność organizmu, przyczynia się do poprawy kondycji i szybszego spalania kalorii. W tym przypadku najważniejsze jest tempo jazdy. Trening w którym intensywność porównywalna jest do wysiłku kolarskiego na zawodach. Charakteryzuje się bardzo wysoką intensywnością oraz krótkimi odpoczynkami.

TRENER

Monika Orzeł

Instruktor Fitness, Trener Personalny

Dominika Rypala

Instruktor Fitness

Katarzyna Kopacz

Instruktor Fitness

Piotr Żymołka

Menager, Instruktor fitness, Trener personalny